فستیوال بازی های مینی المپیک کودکان توسط کانون علمی بازی و ورزش کودکان برگزار شد

22/تیر/1398
اخبار -
بدون دیدگاه

فستیوال بازی های مینی المپیک کودکان توسط کانون علمی بازی و ورزش کودکان برگزار شد
این رویداد توسط کانون علمی بازی و ورزش کودکان وابسته به مرکز نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم با حمایت انجمن بین المللی بازی های حرکتی و ورزش کودکان، انجمن حمایت از حق بازی کودکان، کمیته ملی المپیک، سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی، انجمن بازی ها و ورزش کودکان فدراسیون ورزش های همگانی روز جمعه ۲۱ تیر ۹۸ با حضور بیش از ۷۰۰ نفر شامل ۲۰۰ کودک شرکت کننده از موسسات کودک از ساعت  ۱۱ تا ۱۳ برگزار گردید.  هدف از برگزاری این رویداد افزایش آگاهی والدین و مربیان به اهمیت توجه بیشتر به بازی های حرکتی و هشدار برای ورود زود هنگام کودکان به ورزش های تخصصی ، آشنایی ابتدایی با برخی رشته های ورزشی و نمادهای المپیک بود.  در این رویداد برد و باخت معنایی نداشت و تمام شرکت کنندگان با اجراهای موفق یا ناموفق تشویق شدند. انها شادی و هیجان را همراه با هم بازی های خود در فعالیت های گروهی تجربه کردند تا رفتارهای ارتباط با دیگران و تعاملات اجتماعی را نیز یاد بگیرند.  
در مراسم اختتامیه با اهدای مدال طلا و لوح یاد بود به تمام  کودکان برای شرکت در بازی های ورزشی تقدیر شد. در نظر است این رویداد با پروتکل های مشخص و حمایت سازمان های حامی زیر نظر کانون در سطح کشور برگزار گردد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: دوره های بین المللی بازی دکتر امین غلامی المپیک جشنواره رشد حرکتی بازی های حرکتی هدفمند مینی المپیک فستیوال کانون علمی بازی و ورزش کودکان ایران طراحی بازی خانه های بازی تجهیزات ورزشی تجهیزات کودک