ششمین دوره بین المللی اصول طراحی بازی های حرکتی و ورزش های رشدی کودکان

22/خرداد/1398
-
بدون دیدگاه

بر خود لازم می دانم درنهایت ادب و احترام، از مشارکت فعالانه شما در ششمین دوره تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم این حرکت در حوزه نوپای آموزش حوزه بازی و ورزش کودکان با کمک شما عزیزان ادامه یابد.

رجاء واثق دارم ، با تلاش روزافزون همگی ما و با استفاده بهینه از تمام پتانسیل های موجود دریای خروشان منابع انسانی متبحر و متخصص ، سربلندی بیشتر وسرافرازی این حوزه را در اندک زمانِ ممکنه، شاهد باشیم.  

تلاش کمیته برگزاری دوره بر این بود تا پس از بررسی های بسیار از بهترین مدرسان داخلی و خارجی با توجه به موضوع دوره استفاده شود.
 تعهدات زیادی به شما عزیزان بر دوش ما است مانند قرادادن پاورپوینت ها، موزیک ها و عکس ها و ... که سعی داریم در اولین فرصت و با در نظر گرفتن اولویت انجام شود. فقط یکم بما زمان بدید تا جمع آوری شوند.
امیدوارم در کمال صحت و سلامت به خانه ها و شهر و دیار خود بازگشته و طی این چند روز خاطره ای خوب برایتان رقم خورده باشد. قطعا علی رغم برنامه ریزی های دقیق برگزاری هر رویدادی آن هم با این وسعت، نقاط ضعف بسیاری دارد.صمیمانه بابت تمام کاستی ها و کمبود ها پوزش میطلبم .شما لایق بهترین از اینها هستید. از خداوند مننان میخواهم راهی که با یکدیگر آغاز نمودیم در نهایت صحت و عاقبت بخیری به پایان برسانیم و عاشقانه ، متواضعانه و اخلاق مدارانه ،  وحدت خویش را بر همگان عیان سازیم.

برچسب ها: بازی های هدفمند مهد های کودک مهد خانه دوره های بین المللی ششمین دوره بین الملی خانه های بازی رشد حرکتی سرای محله فیتنس کودک بازی های فیتنس کودک