پنجمین دوره بین المللی اصول طراحی بازی های حرکتی و ورزش های رشدی کودکان

22/خرداد/1398
-
بدون دیدگاه

در بدو امر، بر خود لازم می دانم درنهایت ادب و احترام، تشکر ویژه خود را بیان نمایم به پاس بذل محبت ها و الطاف خالصانه شما عزیزان که با حضور گرم و صمیمانه خود در پنجمین دوره نه تنها اینجانب و همکارانم را مورد مهر درخشان خود قراردادید،  بلکه تداومِ حرکت در مسیر تقریبا نو پای آموزش حوزه بازی و ورزش کودکان را بردوش اینجانب و همکارانم بیش از پیش سنگین تر نموده اید.

رجاء واثق دارم ، با تلاش روزافزون همگی ما و با استفاده بهینه از تمام پتانسیل های موجود دریای خروشان منابع انسانی متبحر و متخصص ، سربلندی بیشتر وسرافرازی این حوزه را در اندک زمانِ ممکنه، شاهد باشیم.  

ازسوی دیگر وظیفه دارم از تک تک اعضای کمیته علمی و اجرایی ، پشتیبانی ، امور بین الملل و اساتید معزز که از مدت ها پیش در آماده سازی شرایط برگزاری دلسوزانه زحمت کشیدند قدردانی ویژه بعمل آورم.
تلاش کمیته های تخصصی این دوره بر این بود تا پس از بررسی های بسیار از بهترین مدرسان داخلی و خارجی با توجه به موضوع دوره استفاده نماید. در انتخاب مکان برگزاری به منظور رفاه شرکت کنندگان حساسیت زیادی داشتیم. زمان زیادی برای بررسی و انتخاب مکان برگزاری صرف شد چرا که در نظر بود مکان از نظر دسترسی آسان اکثریت به حمل و نقل عمومی، گنجایش فضای سالن ، تفکیک سالن کارگاه و غذاخوری، امکان استفاده از ویدئو پروژکتور، امکان انجام بازی های حرکتی و... مناسب باشد. شناسایی مکانی با این شرایط دشوار بود که بحمدالله مهیا شد.
 تعهدات زیادی به شما عزیزان بر دوش ما است مانند قرادادن پاورپوینت ها،  شیوه ارائه فیلم دوره، شیوه عضویت در کانون هواداران توتک و غیره که سعی داریم در اولین فرصت و با در نظر گرفتن اولویت انجام شود.

 

برچسب ها: فیتنس کودک سرای محله رشد حرکتی خانه های بازی بازی های هدفمند مهد های کودک مهد خانه دوره های بین المللی پنجمین دوره بین الملی