تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و کانون علمی بازی و ورزش کودکان

22/شهریور/1400
اخبار -
بدون دیدگاه

به منظور انجام همکاری های ورزشی،فنی،علمی،آموزشی و فرهنگی مشترک با بهره گیری مطلوب از ظرفیت ها و منابع فیزیکی، انسانی تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش هایی دانشگاهی و کانون علمی بازی و ورزش کودکان به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور توسعه و ترویج و رشد زندگی سلامت‌ محور از طریق فعالیتهای ورزشی و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در کشور و شناخت و استعداد یابی فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت¬ها و توانایی¬های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و کانون علمی بازی و ورزش کودکان تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.

 

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در خصوص این تفاهم نامه گفت: یکی از راه های پیشرفت ورزش کشور در تمامی زمینه ها شناسایی استعداد یابی  و پرورش در سنین کودکی می باشد ، که میتواند ثمره آن را آینده ورزش کشور دید.

 

وی گفت : ما قصد داریم با این تفاهم نامه با همکاری فدراسیون های ورزشی کشور و کانون علمی بازی و ورزش کودکان، ایجاد انگیزه در بین کودکان و بعد شناسایی و استعداد یابی علمی و فنی انجام شود تا بتوانیم کمک شایانی به ورزش کشور انجام بدهیم که این یکی از وظایف فدراسیون دانشگاهی می باشد.

 

 بنا براین گزارش در این تفاهم نامه تلاش برای ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت¬های مشترک علمی ورزشی، همکاری و مساعدت در زمینة تربیت و آموزش نیروی انسانی در قالب برگزاری کارگاه ها، دوره ها (حضوری و یا مجازی)، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه‌اندازی و ارائه ورزش کودکان و نوجوانان در دانشگاه ها و بخش های آموزش عالی و سازمان های مرتبط با فدراسیون در چارچوب ضوابط و مقررات طرفین و همکاری و مشارکت در برگزاری رویدادها، مسابقات، جشنواره ها و نمایشگاه ها به امضاء رسید .

 

همچنین همکاری و مشارکت در ارائه خدمات علمی تخصصی طرفین به جامعه مانند تولید و فروش محتوی و ابزارهای آموزشی، برگزاری آزمون های سنجش رشدی و استعدادیابی ورزش کودکان و ارائه مشاوره های تخصصی و همکاری در طرح ها و برنامه های پژوهشی و عملیاتی حوزه ورزش دانشگاهی از دیگر موارد توافق شده در این تفاه نامه می باشد.

 

لازم به ذکر است تفاهم نامه همکاری میان هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و دکتر امین غلامی رئیس کانون علمی بازی و ورزش کودکان در محل این فدراسیون به امضاء رسید.

ها

برچسب ها: کانون علمی بازی و ورزش کودکان فدراسیون دانشگاهی بدنسازی کاراته تکواندو بوکس ژیمناستیک بازی ورزش بازی و ورزش کودکان بازی کودکان کودکان تربیت بدنی تربیت مربی کارگاه آموزشی دکتر امین غلامی هادی بشیریان